انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

نوع حنس و كيفيت كاغذ ديواري

استقبال از كاغذ ديواري سه بعدي

 

نوعي كاغذ ديواري است كه مورد استقبال است و در طرح زيبايي ساخته شده . اين كاغذ ديواري از نوع سه بعدي است و بسيار طرفدار دارد . طراحي اين كاغذ ديواري ها به شيوه ايي است كه اگر در فاصله ي دور مثل  3-4 متري به آن نگاه شود بنظر برجسته و داراي عمق هستند. بعبارتي نوع طراحي آن ها طوري است كه به دليل سايه هاي خاصي كه به آن داده شده خطاي ديد ايجاد و سه بعدي ديده ميشود.اين نوع اگر داراي طرحي مثل آجر باشند كاملا طبيعي بچشم مي آيند. اگر علاقه داريد بعد جديدي در اتاق خود داشته باشيد ميتوانيد از نور پردازي استفاده شده و مقدار سه بعدي بودن تصوير را تنظيم كنيد و در جاهاي مختلف از آن استفاده كنيد.

كاغذ ديواري داراي الياف طبيعي

 

از انواع ديوارپوش هاي بسيار گرانقيمت و ناياب ميباشد، نوع الياف طبيعي است. اين نوع از چوب هاي طبيعي درجه يك فنلاندي توليد و داراي تمام قابليت هاي نوع قابل شستشو، ضد حساسيت و منطبق با طبيعت ميباشد. موردي كه باعث محبوبيت اين كاغذ ديواري ميشود وجود تكه هاي چوب و برگ درختان در آن ميباشد، و آن را به گونه اي ساخته كه طبيعت را به شما يادآوري ميكند. به همين دليل حس حضور در طبيعت را القا ميكند.

 

 

 

 


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۴۰:۳۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

انجام نكات مراقبتي پاركت

نظافت و تميزكاري  پاركت لمينت 

در نگه داري پاركت لمينت حفظ و رعايت نكاتي ضروري و لازم است . زيرا باعث ماندگاري پاركت شده و پاركت از بين نميرود . اين نكات را ما در موارد زير براي شما انتخاب كرده و گفته اييم :

1.به منظور حفظ لمينت از گرد و خاك، چرك يا نخاله، صرفا با چوب گردگيري يا جاروبرقي همراه با برس نرم يا تي مرطوب يا پارچه مرطوب نظافت را انجام دهيد.

2.هرگز نبايد بر روي لمينت ها آب بگيريد.

3.چكه هاي آب ناشي از كف پا يا كف كفش را بلافاصله با حوله كاغذي ، اسفنج يا پارچه خشك تميز كنيد. اجازه ندهيد مايع بيش از حد بر روي سطوح پاركت لمينت باقي بماند.

4.از مواد شوينده و تميزكننده قوي و اسيدي ، روي ورقه هاي لمينت استفاده نكنيد.

5.از اسكاچ و يا ساير پدهاي زبر شستشو استفاده نكنيد چرا كه ممكن است صفحات ورقه را خراش دهد.

ويژگي مهم در نصب پاركت لمينت

شايسته است 48 ساعت قبل از نصب پاركت لمينت در محل ، حتما لمينت ها در محل مورد نظر قرار گيرند تا از اين طريق ضمن مانوس شدن آن با دماي محيط ، از انقباض و انبساط زود هنگام پاركت ها جلوگيري شود.بر اساس اجراي عمليات نصب پاركت لمينت در محل ، دماي مطلوب محيط و لمينت هر كدام به ترتيب نبايد كمتر از 18 درجه و 15 درجه در مقياس سانتيگراد باشد، كه اين نكته از نكات حائز اهميت شرايط مشمول ضمانت اين پاركت لمينت مي باشد.


برچسب: پاركت، پاركت لمينت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمينت ها، پاركت لمينت هاي باراباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۳۸:۳۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

دقت عمل در شستن كاغذ ديواري

  آب ومواد مناسب  شستن كاغذ ديواري 

بهترين روش در شستشوي كاغذ ديواري اين است كه آن را با آب و صابون بشوييد . اين مواد براي تميز كاري كافي است و آن را به طور كامل تميز ميكند و درنگهداري آن طول عمر كاغذ ديواري را بالا ميبرد .  هنگامي كه لكه تقريبا كامل پاك شد روي جاي باقي مانده از لكه آب بگيريد تا كف ها را بطور كامل از بين ببريد. بلافاصله بعد شستن آن را با حوله خشك ميكنيمدر برخي موارد با لكه هاي عمقي تري روبرو هستيم كه صابون در آن كارساز نيست و بايد از محلول شستشوي قوي تري استفاده كنيم.

 در مورد لكه گيري كاغذ ديواري زياد سخت گيري نكنيد 

بعضي اوقات لكه هايي ميبينيم كه هرچه تلاش ميكنيم قابل پاك كردن نيستند و روي ديوار تثبيت شده اند! توصيه ميشود زياد در مورد اين گونه لكه ها سخت گيري نكنيد زيرا اين احتمال وجود دارد هرچه بيشتر آن ها را بساييد حجم بيشتري را روي ديوارتان اشغال كند و ظاهري زشت تر نسبت به حالت اول ايجاد كند.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۵۸:۱۹ توسط:نادر رفيعي موضوع:

ويژگي خاص كاغذ ديواري اتاق كودك

 نمونه ي گل دار بنفش كاغذ ديواري 

نمونه ي زيبايي كه مورد استقبال زيادي قرار گرفته و ما به شما معرفي ميكنيم در طرح بنفش گل دار است كه بسيار زيبا و مناسب اتاق كودك شما است. حتما از اين مدل براي اتاق كودكتان استفاده كنيد . اين مدل ديوارپوش با طرح گل هاي بنفش رنگ مي تواند براي اتاق فرزند شما در هر سني باشد. در طرح زير كاغذ ديواري با طرح قلب انتخاب كرديم كه مي تواند فضاي يك اتاق هيجان انگيز را به وجود آورد.

كاغذ هاي ديواري مناسب و طرح دار براي اتاق نوزاد

در اين مقاله سعي كرديم از تصاوير و رنگ هاي متنوع ديوارپوش استفاده كنيم كه مي توانيد براي اتاق كودك يا نوجوان خود بكار گيريد. شايد باور همه ما بر اين باشد كه نوزاد توانايي تشخيص رنگ را ندارد اما بي شك رنگ و طرحي كه مي توانيد براي كاغذ ديواري اتاق نوزاد انتخاب كنيد هم مي تواند حس خوبي را به او منتقل كند.


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۳:۵۶ توسط:نادر رفيعي موضوع:

كاغذ ديواري فوم تيراژه

 يك مشاور براي انتخاب  كاغذ ديواري فوم تيراژه

ما در اين مطلب براي شما از مشاوريني كه شما را در زمينه ي كاغذ ديواري و خري آن راهنمايي ميكنند مطلع ميكنيم. علاقه مندان به خريد كاغذ ديواري براي خريد هرجه بهتر كاغذ ديواري د رنوع فوم تيراژه استفاده كنند.  براي ديدن مدل ها و طرح هاي كاغذ ديواري  ميتوانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد يا از طريق سايت تيراژه هارموني با ما در ارتباط باشيد.ما شما را با تازه هاي نو آوري و خلاقيت همگام خواهيم ساخت. براي خريد كاغذ ديواري تيراژه هارموني از مدل هاي ديگر از جمله دوختي , پوستري , پي وي سي و .... را در سايت ما و يا مقالات ديگر سايت جستجو كنيد.

كاغذ ديواري فوم و شناخت آن 

كاغذ ديواري فوم ، تجلي همزمان زيبايي و آرامش اگر طرح هاي شاد را مي پسنديد و لطافت و نرمي كاغذديواري را جذاب مي بينيد ، ما به شما طرح فوم تيراژه هارموني را پيشنهاد مي كنيم.با انتخاب اين طرح مهرباني و لطافت را مي توانيد با ظرافث و زيبايي تلفيق كنيد و از آرامش ايجاد شده لذت ببريد.


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۶:۳۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

بهترين روش در نصب پاركت

 ايجاد فضايي مناسب قبل از نصب پاركت 

نكاتي وجود دارند كه لازم است آنها را بدانيم و پيگيري كنيم . اينكه نصب پاركت بسيار مهم است . زماني كه شما پاركت را طبق نياز و خواسته ي خود خريداري ميكنيد براي نصب آن رعايت اين نكات ضروريست.  براي نصب پاركت بايد مواردي  مثل لوازم خانه را جمع و جور كنيد و روي آنها را با نايلون بپوشانيد. چون پاركت لمينت كردن،‌ كمي ريخت و پاش دارد و ممكن است باعث گرد و خاك گرفتن وسايلتان بشود. پاركت كردن يك خانه 100 متري، حدود 4 روز زمان مي‌برد. براي اين كار، نصاب، ابتدا يك لايه چسب شيميايي روي سطح زمين مي‌ريزد و تكه چوب‌هاي خام را روي آن مي‌چسباند. بعد با دستگاه ساب، طي 3 مرحله، چوب‌ها را صيقل مي‌دهد كه اين كار باعث پخش شدن گرده‌هاي چوب در فضا مي‌شود. بعد از ساب زدن، يك دست نيم پلي‌استر كه مانند عسل، ضخيم و عسلي رنگ است، روي چوب‌ها ماليده مي‌شود. اين كار براي از بين نرفتن چوب‌ها در اثر پا خوردن انجام مي‌شود. بعد از نيم‌ پلي‌استر اول، كار بتونه‌كاري صورت مي‌گيرد تا درزي بين چوب‌ها باز نماند. دوباره يك ساب نرم روي چوب‌ها مي‌زنند تا تميز شوند و در نهايت،‌ نيم پلي‌استر نهايي را روي چوب‌ها مي‌مالند تا چوب‌ها رنگ و لعاب و براقي خاصي پيدا كنند. در آخر كار هم اگر فاصله‌اي بين پاركت‌ها تا ديوار باقي بماند، نصاب پاركت لمينت براي زيبايي كار، اين حاشيه‌هاي خالي را با قرنيزهاي 7 سانتي‌متري كه از جنس خود چوب پاركت است، مي‌پوشاند و كارش را با تميز كردن پاركت‌ها به شما تحويل مي‌دهد.

بهداشت و تميزكاري پاركت‌ لمينت

براي تميز كردن پاركت‌ها، مي‌توانيد از يك دستمال نم دار يا تي خانگي كه آبش كاملا گرفته شده است، استفاده كنيد. انواع شوينده‌هاي شيميايي براي تميز كردن پاركت‌ها اصلا مناسب نيستند. حواستان باشد اگر آبي روي پاركت ريخت، بلافاصله آن را خشك كنيد و دستمال خيلي خيس هم روي پاركت‌ها نكشيد چون رطوبت، قاتل پاركت است و مي‌تواند نيم پلي‌استر روي آن را سفيد و پوسته‌پوسته كند و چوب پاركت ارزان را به مرور زمان از بين ببرد!

.


برچسب: پاركت، پاركت لمينت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمينت ها، پاركت لمينت هاي باراباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۲:۱۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

درباره طرح هاي پراكت لمنيت

آشنايي با طرح ها و مدل هاي پاركت لمينت

اگر مطالب قبلي مارا دنبال كرده باشيد بي شك به اين نتيجه رسيده ايد كه از پاركت لمينت ها در زندگي روزمره خود استفاده كنيد.يكي از نكاتي كه شما بايد پيش از خريد و نصب اين پاركت لمنيت ها انجام دهيد اين است كه با نمونه ها و طرح هاي مختلفي كه اين محصول باخود به همراه دارد آشنا شويد تا بتوانيد به راحتي و با سليقه اي بي نظير انتخاب كنيد.

تيراژه هارموني مي كوشد تا با ارائه طيف وسيعي از طرح ها و رنگ ها بتواند همه سليقه ها را براي داشتن كف پوشي دلخواه و ايده عال راضي نگه دارد با مراجعه به سايت تيراژه هارموني مي توانيد طرح ها و مدل هاي گوناگوني را ديده و بررسي هاي لازم در مورد آن ها را انجام دهيد. تيراژه تلاش دارد تا با عرضه كردن طرح هاي گوناگون انتخاب هاي زيادي را براي مشتريان به وجود آورد كه ان ها بتوانند با استفاده از انواع پاركت لمينت باراباس به نتيجه منحصر به فرد واز آن مهم تر كاري توام با هنرمندي رسيد.

آشنايي با رنگ هاي متنوع پاركت لمينت

پاركت لمينت باراباس اما در صورت استفاده از انواع ورقه اي لمينت در خصوص طرح ريزي و پياده سازي با محدوديت هايي مواجه مي شويد كه گروه تيراژه هارموني نماينده انحصاري فروش پاركت لمينت باراباس كوشيده با ارائه محصولات منتخب كه داراي بالاترين استانداردهاي جهاني كيفيت هستند رضايت و سلايق شما را دربرگيرد و پاركت لمينت باراباس در 80 رنگ در ابعاد گوناگون با توجه به مقاومت به لحاظ توليد و آزمايش طبق استانداردهاي DEN/ENB329 ، دوستدار محيط زيست HDFE1 ، مقاومت دربرابر اشتعال DIN4102-B1 توانسته نقش عمده اي در بازارهاي لمينت داخلي ايفا نمايد. گروه تيراژه هارموني مصمم است رضايت اكثريت شما سرواران عزيز را در ارائه خدمات در نظر داشته و تمام توان خود را در اين مسير بكار گيرد.


برچسب: پاركت لمنيت باراباس، پاركت لمنيت، فروش پاركت لمنيت، فروش پاركت لمنيت باراباس، نصب پاركت لمنيت باراباس، نصب پاركت لمنيت، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۵۹:۲۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

اتاق خواب و طراحي جذاب

اتاق خواب با طراحي شيك  

يكي از مكانهايي كه واقعا نياز به آرامش داردو بايد حتما در رنگبندي و انتخاب كاغذ ديواري در آن دقت عمل را بكار برد اتاق خواب منزل است . مكاني كه در آن ميخوابيم و استراحت ميكنيم را هرگز از رنگ سياه و سفيد استفاده  نكنيد. اما تركيب دكوراسيون و كاغذ ديواري هاي سياه و سفيد با طرح هاي ساده و مشكي و سفيد راه راه براي يكي از ديوار هاي اتاق خواب مي تواند ايجاد كننده محيطي آرام و توام با آرامش باشداستفاده از كاغذ ديواري هاي سياه و سفيد براي يكي از ديوارهاي اتاق خواب مي تواند ايجاد كننده محيطي جذاب براي زوج هاي جوان باشد.

كاغذ ديواري سياه سفيد اتاق اداري

در طراحي دكوراسيون اداري بيش از هر جاي ديگري به دقت و بررسي براي انتخاب مناسب كفپوش و كاغذ ديواري  متناسب نياز است. آرامش در محيط كار مي تواند باعث بالا بردن راندمان كاري كارمندان و افراد شاغل در محيط شود و عموما به خاطر سادگي و ظرافتي كه طرح هاي سياه و سفيد دارند بيشتر مورد استقبال قرار مي گيرند .


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۲:۳۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

مواد گياهي در پاركت لمينت ضدآب

 شيوه و روش شناخت اصليت پاركت لمينت ضدآب

پاركتها در ساختشان از مواد ي استفاده شده است كه بهتر است با انها آشنا شويد اين پاركتي كه در اينجا مورد بررسي قرار ميگيرد پاركت لمينت ضدآب است . شما ميتوانيد از اين مطلب يراي شناخت پاركت ضدآب استفاده كنيد.  و اينكه ميتوانيد از روشهاي مختلفي در ثابت كردن وجود مواد اوليه كه گياهي است و در آن بكار رفته استفاده كنيد و مطمئن شويد. .
اگر روي لبه هاي آن ناخن بكشيم و نوعي چربي زير ناخن تجمع كند به طوري كه با آب قابل شستن نباشد پاركت لمينت ضد آب اصل و داراي مواد مخصوص خود ميباشد و وگرنه از پارافين يا مواد ضد آب مصنوعي كه كيفيت خوبي ندارند در ساخت آن استفاده گرديده است كه ااين گونه مواد عمر خود پاركت لمينت را به طور قابل توجهي كاهش ميدهد.
استفاده از مواد مصنوعي در پاركت لمينت ضد آب عمر آن را كاهش و باعث ميشود در مقابل حرارت ضعيف شوند و رنگ و حالت آن به مرور زمان تغيير كند ، با قرار دادن يك تايل از پاركت لمينت ضد آب در دماي بالاي 45 دجه مانند بخاري با درجه بالاي ۴۰ درجه به مدت ۱۰ ساعت در صورت تغيير رنگ لبه هاي آن  و كم رنگ شدنش نمونه تقلبي است و از مواد مصنوعي در ان استفاده شده .
يك تايل از پاركت لمينت ضد آب را در سطل اب فرو كنيد روي لبه هاي آن بايد قطره آب جمع شود بعد تايل را به مدت 24 ساعت دوباره در آب قرار دهيد و بگذاريد 4 ساعت كاملا خشك شود و سپس آن را دوباره در آب قرار دداده و بيرون بياوريد اگر مثل دفعه اول قطره آب در لبه اش قرار گرفت يعني پاركت لمينت شما اصل ميباشد  و در نفوذ آب به درون بافت هاي آن يعني پاركت لمينت شما تقلبي ميباشد و در ساخت آن از مواد مصنوعي استفاده گرديده است .

پاركت لمينت ضد آب و مواد آن چيست؟

اين روز ها پاركت لمينت در بازار از تقاضاي بسيار بالايي برخوردار است، كه براي ساخت پاركت لمينت ضد آب در داخل آن مواد گياهي خاصي پر ميشود و فعلا تعداد محدودي توليد كننده چنين فناوري اي را در اختيار خود دارن كه كمپاني آبو يكي از آن ها ميباشد.


برچسب: پاركت، پاركت لمينت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمينت ها، پاركت لمينت هاي باراباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۲:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

انتخاب برند خوب در پاركت لمينت

انتخاب برند با كيفيت پاركت لمينت

شما با پاركت لمينت ضد آب آشنا شدبد و نحوه ي تشخيص اصل و تقلبي را از روشهاي مختلف بدست اورديد . ولي بايد بدانيد ه حتما درانتخاب خود براي يك پاركت بايد دقت كنيد و سعي كنيد هنگامي كه ميخواهيد خريد كنيد  سعي كنيد از برندهاي شناخته شده در بازار كه امتحان خود را پس داده اند مانندپاركت لمينت باراباس انتخاب كنيد ، كه خود اين اگرچه از نظر قيمت كمي براي شما بالاتر تمام ميشود اما با اطمينان كال خريد خود را انجام ميدهيد و ميتواند خيالتان راحت باشد كه تا مدت طولاني نيازي به نگراني در مورد پاركت لمينت ضد آب كار شده در اتاق خود نداريد.

شناخت و آشنايي با پاركت  لمينت ضد آب 

اين روز ها پاركت لمينت در بازار از تقاضاي بسيار بالايي برخوردار است، كه براي ساخت پاركت لمينت ضد آب در داخل آن مواد گياهي خاصي پر ميشود و فعلا تعداد محدودي توليد كننده چنين فناوري اي را در اختيار خود دارن كه كمپاني آبو يكي از آن ها ميباشد.


برچسب: پاركت، پاركت لمنيت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمنيت ها، نصب پاركت لمينت ها، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۵:۲۸ توسط:نادر رفيعي موضوع: