انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

نوع حنس و كيفيت كاغذ ديواري

استقبال از كاغذ ديواري سه بعدي

 

نوعي كاغذ ديواري است كه مورد استقبال است و در طرح زيبايي ساخته شده . اين كاغذ ديواري از نوع سه بعدي است و بسيار طرفدار دارد . طراحي اين كاغذ ديواري ها به شيوه ايي است كه اگر در فاصله ي دور مثل  3-4 متري به آن نگاه شود بنظر برجسته و داراي عمق هستند. بعبارتي نوع طراحي آن ها طوري است كه به دليل سايه هاي خاصي كه به آن داده شده خطاي ديد ايجاد و سه بعدي ديده ميشود.اين نوع اگر داراي طرحي مثل آجر باشند كاملا طبيعي بچشم مي آيند. اگر علاقه داريد بعد جديدي در اتاق خود داشته باشيد ميتوانيد از نور پردازي استفاده شده و مقدار سه بعدي بودن تصوير را تنظيم كنيد و در جاهاي مختلف از آن استفاده كنيد.

كاغذ ديواري داراي الياف طبيعي

 

از انواع ديوارپوش هاي بسيار گرانقيمت و ناياب ميباشد، نوع الياف طبيعي است. اين نوع از چوب هاي طبيعي درجه يك فنلاندي توليد و داراي تمام قابليت هاي نوع قابل شستشو، ضد حساسيت و منطبق با طبيعت ميباشد. موردي كه باعث محبوبيت اين كاغذ ديواري ميشود وجود تكه هاي چوب و برگ درختان در آن ميباشد، و آن را به گونه اي ساخته كه طبيعت را به شما يادآوري ميكند. به همين دليل حس حضور در طبيعت را القا ميكند.

 

 

 

 


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۴۰:۳۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :