انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

چيدماني براي اتا كودك

 بهترين چيدمان اتاق كودك بايد

بسياري از مردم كه در خاانه هاي خودكودكي دارند اين نكته برايشان مهم است كه اتاق كودكاشان به زيبا ترين و موثر ترين شكل ممكن چيده شده باشد.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد اگر شما هم به دنبال اين مطلب هستيد كه اتاق خواب كودك خود را بهزيباترين شكل ممكن تزئين كنيد.
براي داشتن چيدماني اصولي ، دلنشين و استاندارد رعايت نكات زير ضروري است :
در ابتدا بايستي شرايط موجود را مورد بررسي قرار دهيد ، در ابتداي تغيير و تحولاتي كه ميخواهيد به اتاق فرزندتان يا هر قسمت ديگري از منزل بايد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيد كه كدام يك از عناصر قابل تغيير و كدام يك غير قابل تغير نيست . . دومين موضوعي كه بايد مورد توجه قرار گيرد چيدمان مطلوبي است كه شما به دنبال ايجاد آن هستيد و در نهايت بايد با آنچه كه در دست داريد و شرايط مطلبوب سعي در ايجاد چيدمان دلخواهتان نماييد . 
از نظر روانشناسان طرحي مناسب است كه ميان همه ي قسمت هاي آن هماهنگي ، تناسب و تعادل و يكنواختي بر قرار باشد . چنانچه همه ي ابعاد روانشناسي در يك طراحي داخلي مورد توجه قرار بگيرد ، محيطي آرامش بخش براي شما ايجاد خواهد كرد . در نتيجه در انتخاب رنگ ها ، جاي وسايل نوع كف پوش و ديوار پوش ، پرده ها و ... توجه فراوان نماييد .

چیدمان اتاق کودک

نظر روانشناسان براي چيدمان اتاق كودك چيست؟

بسياري از مردم در جامعه ي امروز ما از نظر روانشناسان بهره نميبرند اما آنها به سادگي اين را ميدانند كه آنها موثر ترين افراد در حامعه هاي پيشرفته هستند ما در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از كاغذ ديواري ها به عنوان چيدماني براي اتاق هاي خواب براي كودكان بايد زير نظر روانشناس انجام شود.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد اگر كودكي در منزل داريد و چيدمان اتاقش براي شما بسيار مهم است.
در علم و هنر معماري و طراحي داخلي ساختمان توجه به هوامل روانشناسي ، به خصوص استفاده از تركيب رنگ هاي مختلف ، تاثير هر يك از آنها بسيار اهميت دارد . اهميت اين موضوع براي بخش هايي از منزل كه بيشتر زمان خود را در آنجا سپري مي كنيد بيشتر اهميت دارد . يكي از اين قسمت ها اتاق فرزند شما مي باشد . معمولا شخصيت افراد ، روحيات آنها در زمان كودكي شكل ميكيرد ، بنابراين توجه به عوامل روانشناختي در شكل گيري شخصيت فرزند شما مي تواند تاثير فراواني داشته باشد . نخستين و پر اهميت ترين عنصر از نطر طراحان داخلي فضاي مورد استفاده و ابعاد مي باشد . در يك فضا سقف و ديواره ها و در و پنجره است كه آن را از فضا هاي ديگر مجزا مي كند . توجه به رنگ آميزي اين عناصر جدا كننده و استفاده از رنگ هاي متناسب مي تواند معرف فضاي داخلي آن باشد .

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، اتاق كودك، چيدمان اتاق كودك، روانشناسي كودك، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۹:۴۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

شيوه هاي استفاده از كاغذ ديواري ها

چگونه از كاغذ ديواري استفاده كنيم؟

همه ما ميدانيم كه بهره گيري از ابزار هايي كه از آنها استفاده ميكنيم بسيار مهم است ما در اين مطلب به كاغذ ديواري ها به چشم يك ابزار بسيار مهم در زندگي روزمره نگاه كرده ايم و در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از كاغذ ديواري ها چگونه امكان پذير است.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد .

طرز استفاده از كاغذ ديواري سوالات و جوابهايي كه در زمينه استفاده از كاغذ ديواري از يكي از طراحان بزرگ پوشش هاي ديواري بيان شده است:

آيا اشتباه است كه همه خانه را كاغذ ديواري كنيم؟

تقريبا هميشه اشتباه است كه در همه اتاق ها كاغذ ديواري طرح دار استفاده كنيم.بايد كاغذ ديواري با رنگ تركيب شود؛اگر چه همه كاغذ ديواري ها طرح دار نيستند.كاغذ ديواري هايي وجود دارند كه شبيه رنگ هستند؛اين ها مخصوص ديوارهايي هستند كه ظاهر خوبي ندارند و يا اينكه مشكل است آنجا را ترميم كنيم استفاده مي شوند.

 آيا اشتباه است كه كاغذ ديواري طرح دار بزرگ را در يك اتاق كوچك به كار برد؟

البته در طراحي خوب بايد المان غير قابل انتظار داشته باشيم.كاغذ هاي طرح دار بزرگ در يك اتاق كوچك به عنوان يك سورپرايز خوب و پر جاذبه به حساب مي آيد.

آيا يك رنگ تيره كاغذ ديواري اتاق را كوچكتر نشان مي دهد؟

اغلب مواقع ،بله.اگر چه هميشه مطلوب نيست كه يك اتاق را بزرگ نمايش دهيد.بعضي وقتها اتاق هاي بزرگ نياز به يك رنگ تيره دارند تا آنها را راحتتر نشان دهد.بعضي وقتها زمانيكه يك اتاق با چوبها و مصالح تاريك مبله مي شود،رنگ هاي تاريك تر روي ديوار ،مبلمان را اين طور نشان مي دهد كه در حال حركت به سمت ديوارها هستند و فضا را گسترده تر نشان مي دهد.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، انتخاب كاغذ ديواري، خريد كاغذ ديواري، استفاده از كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۲:۲۴ توسط:نادر رفيعي موضوع:

تميز كردن كاغذ ديواري ها از دوده

 گرد و خاك و دوده روي كاغذ ديواري

همه ما در زندگي خود بار ها و بارها با انواع آلودگي ها و كثيفي ها در منزل ومحيط كاري خود آشنا شده ايم يكي از رايجترين ها اين آلودگي ها را ميتوان دوده ها دانست.ما در اين مطلب براي شما اطلاعاتي درباره اين آلودگي در نظر گرفته ايم.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد چرا كه براي شكا بسيار مفيد خواهد بود.

 براي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري ، رنگي كه ناشي از تجمع گرد و خاك ها است از محلول زير مي توانيد استفاده كنيد :
• 2/1 پيمانه سركه
• 4/1 پيمانه جوش شيرين 
• 1 پيمانه آمونياك
• چند ليوان آب گرم
همه ي اين موا را با يكديگر تركيب كرده و به كمك يك اسفنج يا ابر نرم محلول آماده شده را بر روي گرد و خاك موجود بر روي كاغذ ديواريبكشيد .

تميز كردن لكه رنگ از كاغذ ديواري

رنگ مداد شمعي روي كاغذ ديواري


اين اتفاق بار ها وبار ها براي خانه هايي كه فرزند كوچك دارند افتاده است . با وجود حساسيتي كه خانم ها در نگه داري كاغذ ديواري ها و به ويژه كاغذ هاي ديواري رنگ روشن دارند گاهي اوقات پيش مي آيد كه لكه هاي رنگ بر روي كاغذ ديواري مشاهده مي شود . يكي از بهترين روش هاي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري پاك كن است . اما چناتچه رنگ عميق تر از آنچيزي بود كه به كمك پاك كن پاك شود ابتدا سشوار گرم بر روي آن گرفته و پس از اينكه كمي نرم شد به كمك يك دستمال تميز پاك كنيد .

كاغذ ديواري

 

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، خريد كاغذ ديواري، خريد پاركت لمينت، رنگ، قيمت كاغذ ديواري، انتخاب كاغذ ديواري، خريد و فروش كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۳۹ توسط:نادر رفيعي موضوع: