انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

تميز كردن كاغذ ديواري ها از دوده

 گرد و خاك و دوده روي كاغذ ديواري

همه ما در زندگي خود بار ها و بارها با انواع آلودگي ها و كثيفي ها در منزل ومحيط كاري خود آشنا شده ايم يكي از رايجترين ها اين آلودگي ها را ميتوان دوده ها دانست.ما در اين مطلب براي شما اطلاعاتي درباره اين آلودگي در نظر گرفته ايم.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد چرا كه براي شكا بسيار مفيد خواهد بود.

 براي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري ، رنگي كه ناشي از تجمع گرد و خاك ها است از محلول زير مي توانيد استفاده كنيد :
• 2/1 پيمانه سركه
• 4/1 پيمانه جوش شيرين 
• 1 پيمانه آمونياك
• چند ليوان آب گرم
همه ي اين موا را با يكديگر تركيب كرده و به كمك يك اسفنج يا ابر نرم محلول آماده شده را بر روي گرد و خاك موجود بر روي كاغذ ديواريبكشيد .

تميز كردن لكه رنگ از كاغذ ديواري

رنگ مداد شمعي روي كاغذ ديواري


اين اتفاق بار ها وبار ها براي خانه هايي كه فرزند كوچك دارند افتاده است . با وجود حساسيتي كه خانم ها در نگه داري كاغذ ديواري ها و به ويژه كاغذ هاي ديواري رنگ روشن دارند گاهي اوقات پيش مي آيد كه لكه هاي رنگ بر روي كاغذ ديواري مشاهده مي شود . يكي از بهترين روش هاي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري پاك كن است . اما چناتچه رنگ عميق تر از آنچيزي بود كه به كمك پاك كن پاك شود ابتدا سشوار گرم بر روي آن گرفته و پس از اينكه كمي نرم شد به كمك يك دستمال تميز پاك كنيد .

كاغذ ديواري

 

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، خريد كاغذ ديواري، خريد پاركت لمينت، رنگ، قيمت كاغذ ديواري، انتخاب كاغذ ديواري، خريد و فروش كاغذ ديواري، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۳۹ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :