انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

معجزه ي رنگ در دكوراسيون

استفاده ازرنگ هاي شارپ در دكوراسيون داخلي

در برخي از فرهنگ هاي قديمي، از جمله مصري ها و چيني ها، از رنگ ها براي درمان استفاده مي شده است. اين كار كه گاهي به آن نور درماني يا رنگ شناسي نيز گفته مي شود هنوز هم به عنوان روش درمان جايگزين مورد استفاده قرار مي گيرد و اين معجزه ي رنگ هاست.

استفاده از رنگ هاي براق و بسيار بولد اين مزيت را دارد كه در نخستين نگاه، تغيير خانه را به بيننده يادآوري مي كند. در نورهاي زياد روزهاي بهاري اين رنگ بازتاب خوبي دارد. اما اگر آپارتمان شما چندان نورگير نيست، با هالوژن و نورپردازي هاي ديگر موجب درخشندگي ديوار بشويد. به طور مثال، رنگ آبي كبالت، با رنگ طلايي براق بسيار خوب جفت مي شود و مي توانيد قاب آثار هنري را به رنگ طلايي انتخاب كنيد.ترفندهای کم هزینه برای دکوراسیون خانه

تغيير دكوراسيون داخلي

مي توانيد بخشي از ديوار را انتخاب و فقط آن قسمت را نقاشي كنيد. در دكوراسيون هاي حرفه اي نيز اگر توجه كرده باشيد، هميشه ديوارهاي يك اتاق رنگ هاي متفاوت از هم دارند. البته در بيشتر آنها از كاغذ ديواري استفاده شده است، اما شما مي توانيد با رنگ نيز همين طرح را اجرا كنيد. براي تناسب بيشتر ديوار با وسايل، مي توانيد از اين رنگ روي ميز يا ديگر وسايل خانه نيز اشاره اي داشته باشيد. اين ايده بسيار ساده و ابتدايي به نظر مي رسد، اما دكوري هاي متناسب با رنگ انتخابي شما هم مي تواند بر زيبايي بيشتر و نو نوار ديده شدن فضا تاثير بگذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۶:۴۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

دكوراسيون رنگي

 دكورهاي رنگي

دكوراسيون داخلي حلقه اتصال ميان معماري و طراحي داخلي است. اين رشته از طرفي همانند معماري با ساختمان و اجزاء و عناصر سازنده ساختمان سروكار دارد و از طرفي مانند طراحي داخلي بر فضاهاي داخلي تأكيد دارد اگر بگوييم معماري با مسائلي با مقياس بزرگ شهري در تماس است تخصص معماري داخلي در مقياس انساني و ارتباط با فضاهاي عمومي و شخصي است؛ و ماحصل آن ارتباط انسان با جهان پيرامون است. معماران داخلي علاوه برداشتن دانش كافي در زمينه معماري به توسعه و دريافت حس دريافتي از فضاهاي معمارانه مي‌پردازند به گونه‌اي كه حس تعلق و يكپاچگي را در فضا به وجود مي‌آورد و به عبارت ديگر به معماري فضا از ديدگاه ساكنان يا استفاده‌كنندگان آن مي‌پردازد

يكي از دوست داشتني تغييرات در راستاي زيبا سازي دكوراسيون داخلي استفاده از گل و گياه است. با كمي ذوق ميتوانيد با قرار دادن وتزيين قسمت هايي از آپارتمانتان فضاي شادي براي خود ايجاد كنيد.

تنوع در گلدان ها مانند داشتن دكوري هاي متنوع در ايجاد فضاي تازه براي دكوراسيون نقش به سزايي دارند . پس همين الان براي خريد چند گلدان گل شيك اقدام كنيد.

براي اينكه در فضاي دكوراسيونتان تغييرات محسوسي ايجاد شود از معجزه ي رنگ ها غافل نشويد.

با استفاده از دكوري هاي رنگارنگ و ايده هاي ساده مي توانيد يك تغيير دكوراسيون جذاب را به خانه تان بسازيد. اضافه كردن يك وسيله ي ساده و كوچك مثل كتابخانه و يا شلف مي توانيد بستر مناسبي را براي حضور رنگ ها در فضاي دكوراسيونتان ايجاد نماييد.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۱:۵۷ توسط:نادر رفيعي موضوع: