انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

مواد گياهي در پاركت لمينت ضدآب

 شيوه و روش شناخت اصليت پاركت لمينت ضدآب

پاركتها در ساختشان از مواد ي استفاده شده است كه بهتر است با انها آشنا شويد اين پاركتي كه در اينجا مورد بررسي قرار ميگيرد پاركت لمينت ضدآب است . شما ميتوانيد از اين مطلب يراي شناخت پاركت ضدآب استفاده كنيد.  و اينكه ميتوانيد از روشهاي مختلفي در ثابت كردن وجود مواد اوليه كه گياهي است و در آن بكار رفته استفاده كنيد و مطمئن شويد. .
اگر روي لبه هاي آن ناخن بكشيم و نوعي چربي زير ناخن تجمع كند به طوري كه با آب قابل شستن نباشد پاركت لمينت ضد آب اصل و داراي مواد مخصوص خود ميباشد و وگرنه از پارافين يا مواد ضد آب مصنوعي كه كيفيت خوبي ندارند در ساخت آن استفاده گرديده است كه ااين گونه مواد عمر خود پاركت لمينت را به طور قابل توجهي كاهش ميدهد.
استفاده از مواد مصنوعي در پاركت لمينت ضد آب عمر آن را كاهش و باعث ميشود در مقابل حرارت ضعيف شوند و رنگ و حالت آن به مرور زمان تغيير كند ، با قرار دادن يك تايل از پاركت لمينت ضد آب در دماي بالاي 45 دجه مانند بخاري با درجه بالاي ۴۰ درجه به مدت ۱۰ ساعت در صورت تغيير رنگ لبه هاي آن  و كم رنگ شدنش نمونه تقلبي است و از مواد مصنوعي در ان استفاده شده .
يك تايل از پاركت لمينت ضد آب را در سطل اب فرو كنيد روي لبه هاي آن بايد قطره آب جمع شود بعد تايل را به مدت 24 ساعت دوباره در آب قرار دهيد و بگذاريد 4 ساعت كاملا خشك شود و سپس آن را دوباره در آب قرار دداده و بيرون بياوريد اگر مثل دفعه اول قطره آب در لبه اش قرار گرفت يعني پاركت لمينت شما اصل ميباشد  و در نفوذ آب به درون بافت هاي آن يعني پاركت لمينت شما تقلبي ميباشد و در ساخت آن از مواد مصنوعي استفاده گرديده است .

پاركت لمينت ضد آب و مواد آن چيست؟

اين روز ها پاركت لمينت در بازار از تقاضاي بسيار بالايي برخوردار است، كه براي ساخت پاركت لمينت ضد آب در داخل آن مواد گياهي خاصي پر ميشود و فعلا تعداد محدودي توليد كننده چنين فناوري اي را در اختيار خود دارن كه كمپاني آبو يكي از آن ها ميباشد.


برچسب: پاركت، پاركت لمينت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمينت ها، پاركت لمينت هاي باراباس، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۲:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :