انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

شيوه هاي خريد كاغذ ديواري عمده

خريد و فروش كاغذ ديواري به قيمت عمده

مهمترين معياري كه براي بسياري از مشتريان وجود دارد را ميتوان اطن موضوع دانست كه نياز دارند محصولي كه خريداري ميكنند بسيار ارزان قيمت برايشان محصابه شود.پس در ادامه اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از چه ملاك هايي ميتوان از قيمت هاي عمده كاغ ديواري استفاده كرد.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد چرا كه براي شما بسيار موثر خواهد بود.

فروش عمده در كاغذ ديواري به اين علت اتفاق مي افتد كه بسياري از توليدي هاي بزرگ و واردكننده هاي اصلي يك محصول به دليل اينكه زمان و نيروي مناسب براي فروش هاي جزئ و خرده ندارند، محصولات خود را بصورت عمده ميفروشند. اين بمعني است كه شما ميتوانيد از آن عمده فروشي با قيمتي مناسب تر و ارزانتر از بازار خريداري كنيد و مطمئن باشيد كه سود آن براي فروشنده بسيار اندك ميباشد. اما زمانيكه از مركز فروش ها و مغازه هاي دكوراسيون داخلي خريداري مينماييد، بدليل وجود واسطه هايي ميان توليد كننده هاي اصلي و فروشنده مغازه، شما درواقع قسمتي از هزينه اي كه ميپردازيد را به واسطه ميان توليد كننده و فروشنده پرداخت كرده ايد و قسمتي ديگر از هزينه اي را كه به فروشنده ميدهيد. در واقع همان هزينه هاي مغازه ي فروشنده است كه در عمده فروشي ها چنين مخارجي وجود ندارد و عمده فروشي ها نيازي به هزينه كردن براي تبليغات اجناس خود ندارند پس مطمئنا در خريد از عمده فروشي سود زيادي براي شما هست.

كاغذ ديواري 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۵:۴۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

معجزه ي رنگ در دكوراسيون

استفاده ازرنگ هاي شارپ در دكوراسيون داخلي

در برخي از فرهنگ هاي قديمي، از جمله مصري ها و چيني ها، از رنگ ها براي درمان استفاده مي شده است. اين كار كه گاهي به آن نور درماني يا رنگ شناسي نيز گفته مي شود هنوز هم به عنوان روش درمان جايگزين مورد استفاده قرار مي گيرد و اين معجزه ي رنگ هاست.

استفاده از رنگ هاي براق و بسيار بولد اين مزيت را دارد كه در نخستين نگاه، تغيير خانه را به بيننده يادآوري مي كند. در نورهاي زياد روزهاي بهاري اين رنگ بازتاب خوبي دارد. اما اگر آپارتمان شما چندان نورگير نيست، با هالوژن و نورپردازي هاي ديگر موجب درخشندگي ديوار بشويد. به طور مثال، رنگ آبي كبالت، با رنگ طلايي براق بسيار خوب جفت مي شود و مي توانيد قاب آثار هنري را به رنگ طلايي انتخاب كنيد.ترفندهای کم هزینه برای دکوراسیون خانه

تغيير دكوراسيون داخلي

مي توانيد بخشي از ديوار را انتخاب و فقط آن قسمت را نقاشي كنيد. در دكوراسيون هاي حرفه اي نيز اگر توجه كرده باشيد، هميشه ديوارهاي يك اتاق رنگ هاي متفاوت از هم دارند. البته در بيشتر آنها از كاغذ ديواري استفاده شده است، اما شما مي توانيد با رنگ نيز همين طرح را اجرا كنيد. براي تناسب بيشتر ديوار با وسايل، مي توانيد از اين رنگ روي ميز يا ديگر وسايل خانه نيز اشاره اي داشته باشيد. اين ايده بسيار ساده و ابتدايي به نظر مي رسد، اما دكوري هاي متناسب با رنگ انتخابي شما هم مي تواند بر زيبايي بيشتر و نو نوار ديده شدن فضا تاثير بگذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۶:۴۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

دكوراسيون رنگي

 دكورهاي رنگي

دكوراسيون داخلي حلقه اتصال ميان معماري و طراحي داخلي است. اين رشته از طرفي همانند معماري با ساختمان و اجزاء و عناصر سازنده ساختمان سروكار دارد و از طرفي مانند طراحي داخلي بر فضاهاي داخلي تأكيد دارد اگر بگوييم معماري با مسائلي با مقياس بزرگ شهري در تماس است تخصص معماري داخلي در مقياس انساني و ارتباط با فضاهاي عمومي و شخصي است؛ و ماحصل آن ارتباط انسان با جهان پيرامون است. معماران داخلي علاوه برداشتن دانش كافي در زمينه معماري به توسعه و دريافت حس دريافتي از فضاهاي معمارانه مي‌پردازند به گونه‌اي كه حس تعلق و يكپاچگي را در فضا به وجود مي‌آورد و به عبارت ديگر به معماري فضا از ديدگاه ساكنان يا استفاده‌كنندگان آن مي‌پردازد

يكي از دوست داشتني تغييرات در راستاي زيبا سازي دكوراسيون داخلي استفاده از گل و گياه است. با كمي ذوق ميتوانيد با قرار دادن وتزيين قسمت هايي از آپارتمانتان فضاي شادي براي خود ايجاد كنيد.

تنوع در گلدان ها مانند داشتن دكوري هاي متنوع در ايجاد فضاي تازه براي دكوراسيون نقش به سزايي دارند . پس همين الان براي خريد چند گلدان گل شيك اقدام كنيد.

براي اينكه در فضاي دكوراسيونتان تغييرات محسوسي ايجاد شود از معجزه ي رنگ ها غافل نشويد.

با استفاده از دكوري هاي رنگارنگ و ايده هاي ساده مي توانيد يك تغيير دكوراسيون جذاب را به خانه تان بسازيد. اضافه كردن يك وسيله ي ساده و كوچك مثل كتابخانه و يا شلف مي توانيد بستر مناسبي را براي حضور رنگ ها در فضاي دكوراسيونتان ايجاد نماييد.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۱:۵۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

چيدماني براي اتا كودك

 بهترين چيدمان اتاق كودك بايد

بسياري از مردم كه در خاانه هاي خودكودكي دارند اين نكته برايشان مهم است كه اتاق كودكاشان به زيبا ترين و موثر ترين شكل ممكن چيده شده باشد.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد اگر شما هم به دنبال اين مطلب هستيد كه اتاق خواب كودك خود را بهزيباترين شكل ممكن تزئين كنيد.
براي داشتن چيدماني اصولي ، دلنشين و استاندارد رعايت نكات زير ضروري است :
در ابتدا بايستي شرايط موجود را مورد بررسي قرار دهيد ، در ابتداي تغيير و تحولاتي كه ميخواهيد به اتاق فرزندتان يا هر قسمت ديگري از منزل بايد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيد كه كدام يك از عناصر قابل تغيير و كدام يك غير قابل تغير نيست . . دومين موضوعي كه بايد مورد توجه قرار گيرد چيدمان مطلوبي است كه شما به دنبال ايجاد آن هستيد و در نهايت بايد با آنچه كه در دست داريد و شرايط مطلبوب سعي در ايجاد چيدمان دلخواهتان نماييد . 
از نظر روانشناسان طرحي مناسب است كه ميان همه ي قسمت هاي آن هماهنگي ، تناسب و تعادل و يكنواختي بر قرار باشد . چنانچه همه ي ابعاد روانشناسي در يك طراحي داخلي مورد توجه قرار بگيرد ، محيطي آرامش بخش براي شما ايجاد خواهد كرد . در نتيجه در انتخاب رنگ ها ، جاي وسايل نوع كف پوش و ديوار پوش ، پرده ها و ... توجه فراوان نماييد .

چیدمان اتاق کودک

نظر روانشناسان براي چيدمان اتاق كودك چيست؟

بسياري از مردم در جامعه ي امروز ما از نظر روانشناسان بهره نميبرند اما آنها به سادگي اين را ميدانند كه آنها موثر ترين افراد در حامعه هاي پيشرفته هستند ما در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از كاغذ ديواري ها به عنوان چيدماني براي اتاق هاي خواب براي كودكان بايد زير نظر روانشناس انجام شود.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد اگر كودكي در منزل داريد و چيدمان اتاقش براي شما بسيار مهم است.
در علم و هنر معماري و طراحي داخلي ساختمان توجه به هوامل روانشناسي ، به خصوص استفاده از تركيب رنگ هاي مختلف ، تاثير هر يك از آنها بسيار اهميت دارد . اهميت اين موضوع براي بخش هايي از منزل كه بيشتر زمان خود را در آنجا سپري مي كنيد بيشتر اهميت دارد . يكي از اين قسمت ها اتاق فرزند شما مي باشد . معمولا شخصيت افراد ، روحيات آنها در زمان كودكي شكل ميكيرد ، بنابراين توجه به عوامل روانشناختي در شكل گيري شخصيت فرزند شما مي تواند تاثير فراواني داشته باشد . نخستين و پر اهميت ترين عنصر از نطر طراحان داخلي فضاي مورد استفاده و ابعاد مي باشد . در يك فضا سقف و ديواره ها و در و پنجره است كه آن را از فضا هاي ديگر مجزا مي كند . توجه به رنگ آميزي اين عناصر جدا كننده و استفاده از رنگ هاي متناسب مي تواند معرف فضاي داخلي آن باشد .

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، اتاق كودك، چيدمان اتاق كودك، روانشناسي كودك، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۹:۴۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

شيوه هاي استفاده از كاغذ ديواري ها

چگونه از كاغذ ديواري استفاده كنيم؟

همه ما ميدانيم كه بهره گيري از ابزار هايي كه از آنها استفاده ميكنيم بسيار مهم است ما در اين مطلب به كاغذ ديواري ها به چشم يك ابزار بسيار مهم در زندگي روزمره نگاه كرده ايم و در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از كاغذ ديواري ها چگونه امكان پذير است.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد .

طرز استفاده از كاغذ ديواري سوالات و جوابهايي كه در زمينه استفاده از كاغذ ديواري از يكي از طراحان بزرگ پوشش هاي ديواري بيان شده است:

آيا اشتباه است كه همه خانه را كاغذ ديواري كنيم؟

تقريبا هميشه اشتباه است كه در همه اتاق ها كاغذ ديواري طرح دار استفاده كنيم.بايد كاغذ ديواري با رنگ تركيب شود؛اگر چه همه كاغذ ديواري ها طرح دار نيستند.كاغذ ديواري هايي وجود دارند كه شبيه رنگ هستند؛اين ها مخصوص ديوارهايي هستند كه ظاهر خوبي ندارند و يا اينكه مشكل است آنجا را ترميم كنيم استفاده مي شوند.

 آيا اشتباه است كه كاغذ ديواري طرح دار بزرگ را در يك اتاق كوچك به كار برد؟

البته در طراحي خوب بايد المان غير قابل انتظار داشته باشيم.كاغذ هاي طرح دار بزرگ در يك اتاق كوچك به عنوان يك سورپرايز خوب و پر جاذبه به حساب مي آيد.

آيا يك رنگ تيره كاغذ ديواري اتاق را كوچكتر نشان مي دهد؟

اغلب مواقع ،بله.اگر چه هميشه مطلوب نيست كه يك اتاق را بزرگ نمايش دهيد.بعضي وقتها اتاق هاي بزرگ نياز به يك رنگ تيره دارند تا آنها را راحتتر نشان دهد.بعضي وقتها زمانيكه يك اتاق با چوبها و مصالح تاريك مبله مي شود،رنگ هاي تاريك تر روي ديوار ،مبلمان را اين طور نشان مي دهد كه در حال حركت به سمت ديوارها هستند و فضا را گسترده تر نشان مي دهد.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، انتخاب كاغذ ديواري، خريد كاغذ ديواري، استفاده از كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۲:۲۴ توسط:نادر رفيعي موضوع:

تميز كردن كاغذ ديواري ها از دوده

 گرد و خاك و دوده روي كاغذ ديواري

همه ما در زندگي خود بار ها و بارها با انواع آلودگي ها و كثيفي ها در منزل ومحيط كاري خود آشنا شده ايم يكي از رايجترين ها اين آلودگي ها را ميتوان دوده ها دانست.ما در اين مطلب براي شما اطلاعاتي درباره اين آلودگي در نظر گرفته ايم.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد چرا كه براي شكا بسيار مفيد خواهد بود.

 براي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري ، رنگي كه ناشي از تجمع گرد و خاك ها است از محلول زير مي توانيد استفاده كنيد :
• 2/1 پيمانه سركه
• 4/1 پيمانه جوش شيرين 
• 1 پيمانه آمونياك
• چند ليوان آب گرم
همه ي اين موا را با يكديگر تركيب كرده و به كمك يك اسفنج يا ابر نرم محلول آماده شده را بر روي گرد و خاك موجود بر روي كاغذ ديواريبكشيد .

تميز كردن لكه رنگ از كاغذ ديواري

رنگ مداد شمعي روي كاغذ ديواري


اين اتفاق بار ها وبار ها براي خانه هايي كه فرزند كوچك دارند افتاده است . با وجود حساسيتي كه خانم ها در نگه داري كاغذ ديواري ها و به ويژه كاغذ هاي ديواري رنگ روشن دارند گاهي اوقات پيش مي آيد كه لكه هاي رنگ بر روي كاغذ ديواري مشاهده مي شود . يكي از بهترين روش هاي پاك كردن رنگ از كاغذ ديواري پاك كن است . اما چناتچه رنگ عميق تر از آنچيزي بود كه به كمك پاك كن پاك شود ابتدا سشوار گرم بر روي آن گرفته و پس از اينكه كمي نرم شد به كمك يك دستمال تميز پاك كنيد .

كاغذ ديواري

 

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، خريد كاغذ ديواري، خريد پاركت لمينت، رنگ، قيمت كاغذ ديواري، انتخاب كاغذ ديواري، خريد و فروش كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۳۹ توسط:نادر رفيعي موضوع:

كاغذ ديواري هاي ساده

 

استفاده از كاغذ ديواري زيبا و ساده

بسياري از افراد در جامعه ما از كاغذ ديواري هايي با طرح هاي مختلف استفاده نميكنند.يكي از مهمترين كاغذ ديواري ها را ميتوان كاغذ ديواري هاي ساده دانست.ما در اين مطلب براي شما درباره اين موضوع اطلاعات خواهيم داد.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.
يكي از پركاربرد ترين انواع كاغذ ديواري ،كاغذ ديواري ساده مي باشد. اين مدل كي از پرفروش ترين مدل هاي ديوار پوش است.  زيرا امروزه تركيب اين نوع با كاغذ ديواري گل دار طراحي زيبا و مدرني را ايجاد مي كند. يكي از مزاياي ارزنده اين نوع از محصولات قيمت مناسب آن است.در آلبوم هاي طراحان دكوراسيون يا فروشندگان اگر دقت كرده باشي، د كنار هر كاغذ ديواري طرح داري يك كاغذ ديواري ساده هم رنك آن ست شده است.

كاغذ ديواري ساده

استفاده از كاغذ ديواري سه بعدي 

پيش از اين مطلب براي شما بسيار زياد درباره كاغذ ديواري ها سه بعدي و نمونه هاي خاص آن صحبت كرده ايم اما در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه استفاده از اين كاغذ ديواري ها در كدام قسمت هاي خانه امكان پذير است.پس ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.
اگر به دنبال فضاهاي خاص هستيد سعي كنيد در دكوراسيون داخلي منزل خود از كاغذ ديواري سه بعدي استفاده كنيد. ايجاد منظره اي سه بعدي همراه با زيبايي بي نظير  و عظيمي در فضاي خانه شما ايجاد مي كند. در اين طراحي از اشكال هندسي سه بعدي استفاده شده است و مطابق با سليقه و سايز سفارش مشتري توليد و عرضه مي گردد. تنها نكته اي كه در اين نوع كاغذ ديواري حائز اهميت است نصب آن است. براي نصب كاغذ ديواريبه دقت و توجه بسياري نياز داريد. سعي كنيد براي نصب آن از نصاب هاي حرفه اي كمك بگيريد.

پاركت لمينت

كاغذ ديواري


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، كاغذ ديواري ساده، كاغذ ديواري پذيرايي، انواع كاغذ ديواري، كاغذ ديواري پوستري، كاغذ ديواري پسرانه، كاغذ ديواري آبرنگي، كاغذ ديواري دخترانه، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۴:۰۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

طرح هاي كاغذ ديواري هاي دخترانه

نمونه هاي زيباي كاغذ ديواري دخترانه

يكي از مشكل ترين موارد براي ساخت خانه اي زيبا داشتن يك اتاق مناسب براي دختر هاست.ما در اين مطلب براي شما خواهيم گفت كه مناسبترين كاغذ ديواري ها براي دخترها كدام است.پس ادامه اين مطلب براي شما كه خانواده اي دختر دار هستيد شايد مناسب باشد.

پسند كردن طرح هاي مناسب از بين انواع مختلف كاغذ ديواري هاي موجود در بازار كاري دشوار و گيچ كننده است . بنابراين به شما توصيه مي كنيم پيش از اقدام به خريد يك كاغذ و قلم به دست بگيريد . سليقه ي خود ، رنگ هايي كه مد نظر داريد را ليست كنيد .كاغذ ديواري دخترانه در مدل هاي مختلف از جمله ، كاغذ ديواري ساده ي رنگي ، كاغذ ديواري گلدار ، كاغذ ديواري پوستري موجود مي باشد . براي انتخاب كاغذ ديواري مناسب اتاق خواب قاعده و قانون خاصي وجود ندارد و افراد در اين مورد كاملا سليقه اي عمل مي كنند ، اما در صورتي كه قصدخريد كاغذ ديواري طرح دار را داريد بيشتر دقت كنيد ، چرا كه ممكن است باعث شود اتاق شما نامرتب و شلخته به نظر بيايد .

انتخاب يك طرح منحصر به فرد و عالي از ميان صد ها مدل موجود كاري بسيار متفاوت و مشكل ميباشد و قبل از انتخاب كاغذ ديواري دخترانه مناسب از همخواني طرح و رنگ آن با وسايل و دكور اتاق اطمينان حاصل كنيم چون دختران نوجوان به طراحي كاغذ ديواري اتاقشان حساس هستند پس بهتر است نظر آن ها را براي انتخاب كاغذ ديواري جويا شويم.

 زيباترين مدل هاي كاغذ ديواري دخترانه 

براي داتشن كاغذ ديواري هايي با سليقه هاي مختلف نياز است كه به نكات بسيار زيادي توجه شود.يكي از اين نكات را ميتوان اين دانست كه كاغذ ديواري كه قرار است انتخاب شود دخترانه باشد يا پسرانه.پس ادامه اين مطلب را ما به بررسي اين نياز خواهيم پرداخت.

از بهترين روش هاي تغيير دكوراسيون اتاق خواب تغيير كاغذ ديواري ميباشد. در اين مقاله ميخواهيم انواع كاغذ ديواري دخترانه را بررسي و معرفي كنيم. كاغذ ديواري دخترانه داراي طرح هاي شيك و خاصي ميباشد و با توجه به سن و سال دخترمان ميتوانيم از طرح ها و رنگ هاي متفاوتي استفاده كنيم.

دكوراسيون اتاق خواب هاي دختران و پسران معمولا بايد به گونه اي طراحي شوند كه در آنها احساس آسودگي و راحتي كنند . معمولا دوران نوجواني بازه اي است كه نوجوان دچار بدخلقي و ناهنجاري مي شود . يكي از جاهايي كه نوجوانان بيشترين زمان خود را در آنجا سپري مي كنند اتاق خوابشان است . بنابراين بايد توجه ويژه اي به طراحي آن نمود . يكي از عناصري كه مي تواند باعث تحول عظيم در دكوراسيون اتاق خواب شود كاغذ ديواري است .در اين مقاله قصد داريم شما را با انواع كاغذ ديواري دخترانه و رنگ هاي متناسب براي اتاق خواب درخترانه آشنا كنيم .

طرح هاي كاغذ ديواري دخترانه


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمنيت، نوروز، كاغذ ديواري هاي دخترانه، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۸:۳۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

كاغذ ديواري با طرح هاي زيبا

طرح هاي مختلف كاغذ ديواري

هر منزل يا محيط كاري براي خود داراي ويژگي هاي بسيار منحصر به فرد است.براي هركدام از اين محيط هابراي شما كاغذ ديواري هايي متناسب با آن توليد شده است.ما در اين مطلب براي شما درباره برخي از طرح هاي اين محصول صحبت خواهيم كرد.

ما در اين مجموعه مدل هاي جديد و متنوعي از كاغذ ديواري هايي با طرح هاي زيبا و مدرن آماده نموده ايم.امروزه كاغذديواري ها در بسياري از مكان هاي مسكوني يا تجاري مورد استفاده قرار مي گيرند. ما در اين مطلب سعي كرديم به روز ترين و متنوع ترين كاغذ ديواري هايي كه امروزه در سراسر دنيا مورد استقبال قرار مي گيرد را جمع آوري كنيم تا شما متناسب با كاربرد و مكان مورد استفاده از كيفيت و طرح هاي متنوعكاغذ ديواري بهره ببريد.

جديد ترين مدل كاغذ ديواري در سال 2017

همه ابزار ها در دنياي امروز ساليانه به روز رساني ميشوند و هر سال ويژگي هاي جديد به آنها اضافه ميشود.ما در اين مطلب براي شما اطلاعات بسيار خوبي را درباره به روز رساني ساليانه كاغذ ديواري ها در نظر گرفته ايم تا با جديدترين مدلها در سال 2017 آشنا شويد.

همه ما مي دانيم كه كاغذ ديواري نقش بسيار مهمي در طراحي و دكوراسيون داخلي دارد. اگر به دنبال كاغذ ديواري جديد با طرح ها و مدل هاي شيك هستيد به شما عزيزان توصيه مي كنيم به آلبوم كاغذ ديواري موجود در سايت مراجعه كنيد و از جديدترين طرح هاي كاغذ ديواري ديدن كنيد.


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمنيت، كاغذ ديواري 2017، قيمت كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۴:۲۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

طرح هاي مختلف كاغذ ديواري پوستري

طرح هاي زيباي كاغذ ديواري تصويري

كاغذ ديواري ها تصويري مانند بسياري از كاغذ ديواري ها ديگر داراي رنگ ها و طرح هاي بسيار مختلفي هستند كه ما دراين مطلب به بررسي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت.
ديوار پوش تصويري در طرح هاي مختلفي همچون طرح طبيعت ، حيوانات ، چهره هاي انسان و ... موجود مي باشند . همچنين شما مي توانيد طرح دلخواه خودتان را بر روي پوستر هاي ديواري چاپ كنيد .

كاغذ ديواري تصويري


قيمت هاي متخلف كاغذ ديواري پوستري


كاغذ ديواري تصويري بر اساس نوع طرح و جنس كاغذ ديواري داراي قيمت هاي مختلفي مي باشند . مهم ترين فاكتور در تعيين قيمت كاغذ  تصويري نوع و جنس كاغذي است كه طرح مورد نظر بر روي آن چاپ مي شود . همچنين از جمله موارد ديگري كه در تعيين قيمت كاغذ ديواريموثر است طرحي كه بر روي كاغذ چاپ مي شود و برند آن است. قيمت كاغذ ديواري تصويري معمولا از 40 هزار تومان به ازاي هر متر مربع شروع مي شود و تا 70 هزار تومان نيز موجود مي باشد . 


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، كاغذ ديواري تصويري، قيمت كاغذ ديواري، كاغذ ديواري سه بعدي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۰:۱۰ توسط:نادر رفيعي موضوع: