انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

شيوه ي خريد كاغذ ديواري ها

 قيمت تهيه و خريد كاغذ ديواري

يكي از مواردي كه در خريد كاغذ ديواري بسيار مهم است را ميتوان ميزان هزينه ها و همچنين بررسي آنها دانست . اما سوالي مطرح است اينكه آيا همه ما ميتوانيم اين ميزان را بسنجيم ؟

هزينه و متراژ كار بيشتر اوقات هزينه و قيمت كاغذ ديواري به دليل برخي محاسبات تا حدودي براي افراد گنگ و مبهم است زيرا كاغذ ديواري سه بعدي به شكل رول هايي با عرض هاي مختلف عرضه مي شوند و هر شكل و طرحي از كاغذ ديواري سه بعدي متراژ و اندازه جداي خود را دارد و چون ديوارهاي خانه به طور كامل مستقيم و داراي يك سطح نيست و بيشتر خانه ها داراي ستون و ديوارهاي كاذب و غير مفيد هستند، بنابراين هم از رول هاي بيشتري نسبت به محاسبه شما استفاده مي شود و هم در بعضي از مواقع كاغذها اضافه مي آيند.

براي اينكه كمتر با اين مشكل مواجه شويد بهتر است متراژ ديوارها و ميزان پرتي ها را به طور كامل اندازه بگيريد. در صورت امكان در هنگام نصب كاغذ ديواري از نصاب كاغذ ديواري سه بعدي بخواهيد كه اندازه گيري ديوارها را نيز خود او انجام بدهد.كاغذ ديواري شايد در طول زمان دچار آسيب و خرابي شود و زيبايي اوليه خود را از دست بدهد.بنابراين بهتر است يك رول بيشتر خريداري كنيد تا در صورت نياز بتوانيد از آن استفاده كنيد و براي پيدا كردن آن نوع كاغذ ديواري در بازار دچار مشكل نشويد.

آشنايي با كاغذ ديواري سه بعدي و پوشش وينيل 

در اين بخش قصد داريم به شما نمونه اي كاغذ ديواري ها معرفي كنيم كه داراي پوششي خاص هستند و ميتوانيد با آنها به راحتي و به زيبايي زندگي خود زا شاد و آرام بسازيد و همچنين پروسه ي نصب اين كاغذ ديواري ها بسيار ساده و روان خواهد بود.

 بهتر است كاغذ ديواري سه بعدي با پوشش وينيل خريداري كنيد. هم قسمت زيرين و هم قسمت بيروني اين گونه كاغذ ديواري سه بعدي ها از لايه هاي وينيل تشكيل شده است. اين پوشش علاوه براينكه ضد آب است، كيفيت بسيار بالايي هم دارد. فقط شايد كمي گران تر از كاغذ ديواري سه بعدي هاي ديگر باشد كه در عوض داراي عمر و دوام بيشتري است.


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري سه بعدي، قيمت كاغذ ديواري، خريد كاغذ ديواري، نصب كاغذ ديواري، پاركت لمينت، كاغذ ديواري گل دار، انتخاب كاغذديواري، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۰:۲۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :