انواع كاغذديواري از نظركاربرد انواع كاغذديواري از نظركاربرد .

انواع كاغذديواري از نظركاربرد

اهميت نظافت پاركت لمينت

 يك پيشنهاد براي برطرف كردن لكه از روي پاركت لمينت 

د راين مطلب دقت كنيد . نكتهايي بسيار كاربردي در مورد برطرف كردن لكه وجود دارد كه براي شما ميگوييم. مثلا شما اگر ميخواهيد لكه ايي را مثل لكه ي آدامس كه بر روي پاركت لمينت است پاك كنيد اولين كار اين است كه  براي چند دقيقه كيسه اي از يخ بگذاريد و سپس ماده چسبيده را با استفاده از شوينده هاي تجاري برداريد.اميد است كه مقاله فوق در باب چگونگي نظاقت پاركت و لمينت از سايت تيراژه هارموني بود.

روش شستشوي  پاركت لمينت

براي جلوگيري از خرابي و آسيب پاركت ها بايد نحوه شستشوي صحيح آن را ياد بگيريم. نظافت پاركت لمينت بهترين راه حل براي محافظت از كف هاي پاركت شده ، استفاده از جاروبرقي بصورت هفتگي  مي باشد چون كه از جمع شدن گرد و غبار و كثيفي جلوگيري مي شود. همچنين استفاده از طي يا دستمال مرطوب به همراه مايعات شوينده نيز مانع از كثيف شدن يا خش افتادن روي پاركت ها مي شود.


برچسب: پاركت، پاركت لمنيت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمنيت ها، نصب پاركت لمينت ها، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۱:۳۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

مطلبي براي علاقه مندان به كاغذ ديواري

 چگونگي كار با كاغذ ديواري پشت چسبدار

اموزش چگونگي نصب و چسباندن كاغذ ديواري پشت چسب دار براي علاقه مندان جالب و زيباست در اينجا مراحل چگونگي كار با اين نوع كاغذ ديواري را براشما ميگوييم. زماني كه ميخواهيد اقدام به كار كنيد اول ظرف آب را روي زمين درست در جايي كه نوار كاغذ ديواري قرار است چسبانده شود بگذاريد. سرنوار را بگيريد و به بالا بكشيد و در امتداد شاغول بچسبانيد .براي از بين بردن حباب هاي هوا ،روي كاغذ ديواري را برس يا اسفنج تميز بكشيد .دوباره لبه ي تكه ي چسبانده شده را با شاغول بسنجيد تا مطمئن شويد كه كاغذ عمودي قرار گرفته است .سپس با خط كش و كادر اضافي كاغذ را ببريد .

نوار دوم را با دقت كنار اولي بگذاريد به گونه اي كه لب به لب شوند . بعد از 15دقيقه با استفاده از غلتك لاستيكي لبه ها راصاف كنيد.چسبي را كه از زير لبه هاي كاغذ ديواري بيرون زده است (جز در مورد كاغذ هايي كه نقش برجسته دارند ) بااسفنج تميز پاك كنيد.

كاغذ ديواري پشت چسبدار

شايد جالب باشد كه بدانيد امروزه اكثر كاغذ ديواري ها ، به جز وينيل سنگين به صورت چسبدار عرضه مي شوند .براي نصب اينگونه پوشش ها ،بريده هاي كاغذ ديواري را دوباره به گونه اي از پايين به بالا لوله كنيد كه نقش آن رو به تو بيفتد.سپس هر لوله را به گونه اي در ظرف آب قرار دهيد كه قسمت بالاي نوار از ظرف بيرون باشد 


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري هاي طرح پوستي، كاغذ ديواري هاي پوستري، درباره كاغذ ديواري، طرح هاي كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۵:۱۶ توسط:نادر رفيعي موضوع:

درباره استاندار هاي پاركت لمينت ها

شناخت برخي از استانداردهاي پاركت لمينت باراباس

استاندار بودن يك جنس ميتواند در ميزان اطمينان ما براي خريد ان بسيار تاثير گذار باشد.يكي از اين موارد را ميتوان ميزان استاندار هاي موجو در پاركت لمنيت ها دانست كه با كسب اطلاعات درباره آنها ميتوانيم به ميزان بسيار زيادي پيشرفت خريدي خود را تضمين كنيم.

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با كارشناسان تيراژه هارموني در تماس باشيد لمينت باراباس امروزه در بازار ساخت و ساز ايران برندي شناخته شده مي باشد و شركت تيراژه هارموني خدمات پس از فروش خود را در تمام نقاط ايران گسترش داده تا رضايت مندي مشتريان خود را هرچه بيشتر در نظر گيرد .پاركت لمينت باراباس ، لمينتي با دوام و با كيفيت مي باشد كه همين ضامن گسترش استفاده از آن در پروژه هاي مختلف است .

لمينت باراباس در طرح ها و رنگ هاي متعددي عرضه مي گردد.

لمينت باراباس محصول سال ها كار پژوهش گروه متخصصان در جهان بوده كه تيراژه هارموني نتيجه همه اين پژوهش ها را به بازار ايران و مردم آن هديه مي كند.

شناخت ضمانت نامه پاركت لمينت 

پاركت لمينت تيراژه هارموني پاركت لمينت باراباس ، لمينتي مدرن و داراي ضمانت نامه كتبي مي باشد ، لمينت باراباس نسل جديد لمينت در جهان مي باشد كه گروه تيراژه هارموني آن را به بازار دكوراسيون ايران معرفي و در سراسر ايران اقدام به پخش آن نموده است .خريد لمينت باراباس به راحتي از طريق نمايندگي هاي انحصاري شركت تيراژه هارموني در سراسر استان هاي كشور امكان پذير است.در اين راستا نمايندگي هاي پاركت لمينت باراباس در سراسر ايران عامليت هاي متعددي را زير پوشش قرار داده اند تا با ارائه لمينت بارباس دسترسي مشتريان را به آن سهل و راحت نمايند.


برچسب: پاركت لمينت، پاركت لمينت باراباس، پاركت لمنيت صنعتي، پاركت لمينت بارباس، لمينت بارباس، خريد پاركت لمنيت باراباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۱:۰۸ توسط:نادر رفيعي موضوع:

كاغذ ديواري ها در تغيير دكوراسيون

 درباره كاغذ ديواري و تغيير دكوراسيون

ميخواهيد دكوراسيون محيط كار يا منزل خود را عوض كنيد اما نميدانيد از كجا بايد شروع كرد؟يا اينكه نميدانيد كدام يك را تغيير دهيد؟؟بسيار خب ما به شما پيشنهاد ميكنيم كه براي اينكه يك تغيير اساسي را ايجاد كنيد با دستكاري كردن كاغذ ديواري ها شروع كنيد.

در مورد بسياري از مسايل دكوراسيون راه حل قطعي ، كاغذ ديواري مناسب است .اگر ديوارها آسيب ديده اند و بايد آثار آسيب را مخفي كرد ،يا اينكه مي خواهيم اتاق كسالت باري به چشم جالب بيايد لازم است ،كانون تمركزي طراحي شده ،به اتاق اضافه شود ،اگر مي خواهيد خطوط و بافتهاي خشن يا نامتعارف عناصر معماري اتاق را نرم و ملايم و عادي جلوه دهيد ،و سرانجام اگر مانده ايد با چهارد يواري خانه و دفتر خود چه كنيد تا آرايشي متشخص و بيانگر داشته باشد ،راه چاره همه اينها و مشكلاتي از اين دست در پوشش ديوار نهفته است كه با استفاده از يك كاغذ ديواري زيبا حسي جديد و مقاومتي بالا را به ديوارهاي خانه و يا محل كار خود ببخشيد .

درباره انتخاب مدل كاغذ ديواري

از نقش هاي گلدار ظريف تا نقش هاي بي پرواي هندسي ،از سادگي راه راه تا طرح هاي هنري با پرداخت هايي كه طرح و جنس و بافت ويژه اي را تقليد مي كند همه و همه امكانات و گزينه هايي است كه در اختيار شماست .به اين ترتيب مشكل اين نيست كه چگونه به نتيجه ي دلخواه برسيد، بلكه بيشتر اين است كه چطور از ميان اين همه انتخاب ، انگشت روي گزينه نهايي بگذاريد كه شما را به مقصود خواهد رساند .به رنگها و نقش هايي كه شخصا بر روي كاغذ ديواري مي پسنديد فكر كنيد و نيز به اهدافي كه از دكوراسيون دنبال مي كنيد .

تيراژه هارموني از باسابقه ترين شركت هاي ايراني در عرضه كاغذ ديواري و پاركت لمينت با بهره گيري از محصولات برند هاي معتبر بر آن است تا بتواند رضايت شما مشتريان گرامي را بر آورده سازد.(كاغذ ديواري وجه تمايز خانه شما )جهت ديدن محصولات متنوع مي توانيد از سايتكاغذ ديواري ديدن كنيد يا با كارشناسان تيراژه هارومني به گفتگو بنشينيد.


برچسب: كاغذ ديواري، انواع كاغذ ديواري، پاركت لمنيت، انواع پاركت لمينت، قيمت كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۱:۵۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

محافظت از پاركت لمينت ها

چگونگه از پاركت لمينت ها محافظت كنيم؟

شما قصد داريد تا از اين محصول ما براي كف پوش هاي منزل خود استفاده كنيد اما اين نكته كه چگونه بايد از آنها نگه داري كنيد هنوز شما را آزار ميدهد.بسيار خب .ما در اين مطلب قرار است به بررسي شيوه هاي نگهداري اين پاركت لمنيت ها و برخي از ويژگي هاي متمايز كننده آنها بپردازيم.

اگر سطح پاركت لمينت خراش پيدا كند ، نمي توان پاركت لمينت را به گونه اي ترميم كرد كه مثل روز اول شود.يا اگر قطعه اي از پاركت لمينت خراب شود بايد بتوانيد آن قطعه از پاركت لمينت را به كلي عوض كرده و قطعه ديگر از پاركت لمينت را جايگزين كنيد. نكته ديگر از پاركت لمينت اين مي باشد كه به دليل خاصيتي كه دارند شايد هيچ وقت احتياج پيدا نكنيد كه از واكس هاي براق كننده براي سطح پاركت لمينت استفاده كنيد.

 ويژگي هاي خوب براي پاركت لمينت

اين مطلب را جمع آوري كرديم تا به شما برخي از بهترين ويزگي هاي پاركت لمينت ها را باز گو كنيم تا شما بتوانيد با اطلاعات كافي به انتخاب نوع و طرح كف پوش هاي منزل هاي بپردازيد.اما اين نكته را نيز نبايد فراموش كنيد كه اين امر بسيار مهم است كه اين مطلب را تا انتها مطالعه كنيد.

يكي از ويژگي هاي خوب پاركت لمينت ها اين هست كه لك نمي شوند و رنگ آنها از بين نمي رود و جذب سطح آب نمي شوند.اين نوع از پاركت لمينت ها داراي سطح بسيار محكم و بادوامي مي باشند . نكته مهم و قابل توجه ضد خش بودن پاركت لمينت است. ما به شما توصيه مي كنيم از برندهاي معروف و شناخته شده و با كيفيتي مثل پاركت لمينت باراباس استفاده كنيد. چرا كه يكي از برترين ويژگي هاي پاركت ليمنت باراباس ضد خش بودن آن هست.

 پاركت لمينت


برچسب: پاركت، پاركت لمينت، پاركت لمينت ها، انواع پاركت لمينت ها، پاركت لمينت هاي باراباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۸:۴۸ توسط:نادر رفيعي موضوع:

ميخواهيم يك پاركت لمنيت نصب كنيم

مراحل ثانويه نصب پاركت لمينت

در مطلب قبلي درباره اينكه چگونه يك پاركت لمين را در گام هاي ا.ليه ي نصب قرار دهيم صحبت شد.حالا قرار است كه گام هاي بعديرا برداريم.بسيار خب آمادگي خود را با خواندن ادامه اين مطلب نشان دهيد.

4. ديوار طويل تر كه نسبت به بقيه صاف تر هم باشد به عنوان مرجع انتخاب و فوم را به موازات همان در اتاق پهن ميكنيم
5. توجه كنيد لمينت ها را كامل به ديوار نچسبانيد و حداقل8ميلي متر به آن فاصله دهيد
6. معمولا نود درصد شكاف لمينت ها طوري طراحي شده اند كه لازم است نصب پاركت لمينت ها از سمت چپ شروع شود پس بايد داز سمت چپ تايل اول را قرار دهيم و به همين ترتيب تا آخر پيش برويم

شيوه ي نصب آسان يك پاركت لمينت

شما هم براي منزل و يا محيط كاري خود از اين محص.ل استفاده كرده ايد و حالا نگران اين موضوع هستيد كه آ نصب پاركت لمينت ها چگونه است؟براي نصب پاركت لمينت ميتوان گام هاي بسيار آساني برداشت كه ما در زير به آنها اشاره ميكنيم.
1. قبل شروع هر كاري پيشنهاد ميشود پاركت لمينت ها را حدود سه ساعت در محيط نصب قرار دهيم تا با دماي محيط سازگاري يابند.
2. رطوبت كف محل نصب را كاملا خشك كنيد.
3. هرگونه گرد و غبار يا جرم را بايد كاملا برطرف كرد.

نصب پاركت لمينت

 


برچسب: كاغذ ديواري، كاغذ ديواري اتاق كودك، قيمت كاغذ ديواري، خريد كاغذ ديواري، انتخاب كاغذ ديواري، پاركت لمينت، پاركت لمينت روشن، پاركت لمينت تيره، پارك لمينت مربعي، نصب پاركت لمينت، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۸:۲۴ توسط:نادر رفيعي موضوع: